hihii. mitäs mä kirjoittelisin? alkujaankin, varoitan, että kuvia lisäilen niin paljon kuin jaksan (blogspotti on parempi mut en saa luotua tiliä sinne ! joten jouduin tekemään tänne tän blogin... :< ) ja yritän kirjoitellakkin mahdollisimman paljon. hmm... kattelin justiinsa tooosi paljon (varmaan kakstuntii putkee) youtubest linnanmäki-videoi ♥ mut sydän särky ku haluisin jo nyt mennä noihin ihaniin laitteisiin ♥♥♥ mmut me mennään khyl lintsil tietääkseni viikonloppuna.. ♥

 

ihihi oon onnellinen ku mulla o ES tossa vieressä (: ♥ noei. hmm... listasin kaikenlaisii laitteit mis me AINAKIN käydään:

- ukko - rainbow - kummitusjuna - kirnu - viikinkilaiva - vekkula - hiphop - vuoristorata - vonkaputous - maailmanpyörä - salama - tulireki - pikajuna - kotkot (xd) - mustekala - hurjakuru jaja kahvikuppi :3 ♥

jeijj huomen ehkä onkimaan ! ☻ mehdd. sarianne (-------: oltiin tänäänki siel likiksel onkimas mmut ei saatu yhtää ku metelöitii siin niin paljo ja lopuks sit päätettiin mennä uimaan ja mä viksuna menin paita päällä uimaan ! olin sit himas "hieman" märkä... :dd

meil on perheessä canonin 500'' järkkäri jolla pääsääntösesti otan _minäää_ kuvia (------: tässä muutamii esimerkkei ottamistani kuvista:

 

 

psps. tiiän että te haluutte nähä mun ruman pärstäni joten laitan siitäkin tänne kuvia ! (: (y) mummot ja vaarit sydäri voi tulla !!1

noin. kai sit huomenna lisää kuvia? ♥ 

öitä !